Valborg...CHECK.

Har inte blivit så mycket skrivande i helgen när Lisa har varit här och ockuperat datorn! ;)



Nädå, så har det inte riktigt varit...
vi har gjort så mycket roliga saker i helgen så jag har inte hunnit helt enkelt!
Vi har tagit långa promenader, shoppat, grillat, skrattat, kollat på dåliga kärleks-komedier, kollat på desto roligare hipphipp-serier, gjort glass och varit nere på krogen. ock nyktra! :) Jag hade en helvit helg och Lisa en halvvit!


Lite fynd från shoppingen!

30% REA på Sko-outleten på Stockholmsvägen. Bästa köpet på länge!




Ett armband och ett supercoolt halsband. Halva REA-priset! Gav 40 kr för båda tillsammans!




Jag nämde ju förut att lillasyster rekommenderat några sminkprodukter från Viva la Diva.
Det blev en cover-up i tre nyanser. Perfekt om man får en oönskat och plötslig finne. 50 kr
Och en varierad vardags-ögonskugga i smidig förpackning. 75kr
Och vad passade inte bättre mig än namnet på deras nya sminkkollektion
"Absolutley Fabolous"




Lisa FYNDADE VERKLIGEN! ;)
Passande då hon är Lejon...

 

Vi gjorde även supergod mat på lördagen också. Faktiskt blev lördagens grillning bättre än fredagen!
7-timmarsmarinerad fläskfile med aburgine och marinerade championer och kantarellsås.
Sen hemmagjort jordgubbsglass med fröblandning till efterrätt. Det finns en portion kvar som jag ska smaska i mig ikväll! :)






Nu måste jag äta middag! :S
Har jobbat på Elgiganten idag och sen kört dubbelpass på gymmet.
Jag älskar CIRKELFYS. Roligaste passet på hela Friskis! Eller ett av dom iaf.. :)
Ska ta bilder nästa gång!
Imorgon ska jag jag på premiär-passet av nya Yogapasset med yantramatta. Intressant!









Kommentarer
Postat av: Angelica

2010-05-02 @ 19:46:46
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Oooo.. din blogg :D

2010-05-02 @ 19:46:57
URL: http://jelkis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nämen tack hörru! =)

2010-05-03 @ 21:19:23
URL: http://jelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0