Tillbaka i Sverige, tillbaka till måndag

Igår kom jag hem från en helt grym weekend på Hiddes landställe i norra Holland. Bodde några dagar fridfullt ute bland alla bönder och hade bara häst, ko och fårhagar runtom oss... härligt!
Så jag har inte gått och dött utan inte haft möjlighet till internet sen i tisdags. :)

Billigast flyger man som sagt med RyanAir. 500 spänn tur och retur...



Mysiga ladan som är ombonad och upprustad












Åkte och hälsa på Hiddes kompis Tom som på väg till hans båt visade oss den här coola ölvagnen! Man sitter mittemot varandra och pratar och trampar på pedaler medans en (nykter) sitter fram och styr :D
Ekonomiskt!




Sen tog vi en promenad över vallarna, vid lågvatten kan man gå över till öarna utanför...












Det enda trista med resan var att jag var ju sjuk hela tiden. Vi fick börja med att åka till apotektet. Har varit sjukt förkyld och är förtfarande inte bra!!! Usch, jag som har ett viktigt möte imorgon klockan 0900! Måste orka. Man kan ju faktiskt inte säga nej till gratis lunch!
Nu ska det bli pannkaksdags! Jag ska laga pannkakor med Miffo.
Tänk om vi kunde laga lika bra som Pettsson och Findus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0