The beautiful city at the sea


Ujujujuj, va mycket det är att gör nu på praktiken! :O
Jag och 4 klasskompisar håller på att anordna ett evenemang nere i Norrtäljes hamn.
Vi agerar projektledare och håller i ALLT! Skiträdd för att glömma nått eller att det kommer bli ett fiasko! Hade min första dröm inatt att det spöregna och ingen kom. Då är vi fucked....
Men planerna och planering går asbra. Känns verkligen som vi fått struktur på allt nu.
Gå med i evenemangsgruppen på Facebook! Dagen heter "Staden vid havet" Vackert va... <3

Innan jag gick hem från jobbet idag sveptes jag in på H&M och kom över den här snygga billiga helt fantastiska blus-tunikan. Den blir att ha på Dannes inflyttningsfest på fredag ;)
Det får bli hans present från fattignollan. Att ha en sjukt snygg gäst i sin nya lägenhet :D



Dags att hälla i mig det sista av protein-shaken för snart ska jag träffa Angie för en lång powerwalk runt kärleksudden. Och Angie berättade att vi ska dela rum på Åland när vi drar dit med jobbet på lördag! YES!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0