Ladda upp för utmaning!

Idag hade jag lunch med ledningsgruppen för min utbildning (sitter med som studentrepresentant) Vi förberedde oss inför att YH-myndighetstillsynsmännen (eller kvinnorna som det var) kom till skolan för utvärdering av utbildningen. Skolan fick mycket beröm och har nytt rekord på ansökningar! Kul!

Imorgon börjar jag och Lisa på DIET!
Vi har bestämt oss för att trimma våra kroppar inför sommarn och hoppar på GI-tåget med full fart!
Startar med fas 1. Inga kolhydrater och ingen latsida. Nu är det upp innan jobbet för en joggingrunda varje morgon! Målet är 5 veckor innan vi träder in i fas 2.
Till min hjälp har jag min trogne vän Ola Lauritzon och hans kompanjon Ulrika Davidsson.
Dom har helt grymma GI-recept och motivationstips! Så nu kör vi!




Sista dagen innan kolhydraterna kastas i soptunnan.
Firades med min favorit. Brämhults jordgubb/lime juice och en delicatoboll.
Det är ju trots allt negerbollens dag idag!:)



Har laddat kyl och frys med protein och grönsaker för 5 veckor!
750 spänn!! :O Inte kul att handla mat... tråkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0