Få saker gjort - vecka

Förra veckan och helgen har varit å svinig och jag har verkligen legat på latsidan!
Så nu ska det röjas!!

Idag har jag grovstädat svinstian så tills imorgon behöver jag bara skura och putsa speglar o fönster
Sen blir det att ta tag i berget med tvätt, fyyyyy, tråkigast utav allt!
Har gått så långt att jag tom fick köpa nya kläder för att jag inte hade rent.
Det är INTE ett bra fattignolla-tips! Jag har verkligen slösat!

I lördags var det Eurovision Sobg Contest och sjukt många bra bidrag har varit med.
Att inte Anna gick vidare i torsdags gjorde mig deppig, men hitta snabbt en ny favorit!

Rumänien! Grymmaste låten på många år!!!

http://www.youtube.com/watch?v=sFYLp-r0ZVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0