Bröllop, Avatar och bearneisesås

I förrgår blev jag spontant indragen på bröllop i Rådhuset i Norrtälje. Dom behövde ett ögonvittne och bröllopsfotograf. haha.. utan att ens känna bruden eller brudgumen fick jag skriva på kontraktet och sitta med. Visserligen tog bröllopet inte mer än 3 minuter, max, men kändes ganska knasigt... ;D


 

Sen kom Peter förbi och vi grillade. Han kom hem från ett par månader i London i veckan.
Sen blev det att inviga onsdagsklubben på Trädgårn för sommarn!



Igår låg jag bakis och skakis fram till två-tiden innan jag fick arslet ur lägenheten o satte mig (illamående) på
bussen till sthlm för att träffa Lisa och Johan. Vi skulle se AVATAR på kvällen och jag tänkte att för att bota bakfyllan ordentligt så gick vi för att svulla på Mongolian BBQ-buffe! Yeah!
Passar ju perfekt med tanke på min och Lisas diet också! Men Lisa fuska... Hon tog två sushi-bitar och en vårulle. Jag försökte slå dom ur händerna på henne men hon var fast besluten!






Måste köpa filmen!!! 99 kr på elgiganten! Bargin!




Idag är jag ledig. Tur det för jag var inte i säng fören halv 3 inatt :S
Ska jobba lite hemmifrån sen ner på vårmarknaden för att hitta nån fin present till min bror och hans fru som fyller 60 år tillsammans denna månad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0