Tvätt-onsdag

Idag gick jag tidigare från jobbet, igen. Denna gång för att jag hade tvättid. Mindre rolig anledning än igår. Jag åker till Holland på onsdag och det fanns ingen annan tid som passa mig och som ni ser så är det en HEL DEL tvätt! Jag är expert på att samla ihop monstemycket tvätt innan jag till slut tvättar. Men när man fattigt bor i studentlägenhet som inte ens har egen tvättstuga så måste jag GÅ till ettannat hus för att tvätta. Var inte så kul under vintermånaderna...




Men mellan tvättmaskinsladdingarna hann jag få lite tid över till att mysa och äta mellanmål på gräsmattan.
Kanelpudrat äpple och hasselnötter med turkisk yougurt och linfrön. Syrligt och sött i perfekt kombi!
Jag bara älskar vårsolen! Så mycket gratis energi och B-vitamin!





Passade också på att rulla ut grillen som jag och Lisa ska premiärköra på fredag när hon kommer! Längtar<3
Som ni ser så var den i ordentligt behöv av en rengöring! :S Rost och skit efter vintern. blääää





Ute i förrådet hämtade jag också mina kära ballerinor som även dom vill se vårsolen!
Hade nästan glömt bort dom här fina som jag köpte i höstas på COOP i Arninge. SlutRea på sommarskor.
Jag gav 57 kr!!! Ser dyrare ut eller hur! ;)



Kommentarer
Postat av: stephanie

Hahaha, sen hann du ju busa lite där i tvättstugan sen... Kalsongkvinnan :D

2010-05-01 @ 23:12:32
URL: http://stephaniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0