Shopping-tisdag

Drog från jobbet vid 15.00 och styrde cykeln ner till stan. Behövde köpa en tjocktröja eftersom jag slängt typ alla mina tröjor när jag rensade min garderob förra veckan. Antingen var det hål i dom, missfärgade, tappat formen eller supersunkiga.
Så in på H&M. Behövde köpa smink också. Min favorit-foundation är nästan slut. MAYBELLINE DREAM MATTE MOUSSE är så grym. Foundation och puder i ett. Rekomenderas. Sen köpte jag ögonbrynspenna och rouge, för de är nästan slut. Och just de TVÅ produkterna var det halva priset på! Vilken LYCKODAG! :D H&Ms egna ögonbrynspenna och rouge är just de två sminkprodukter dom har som faktiskt ÄR bra. Och billiga..
Lille-Syrran berättade att hon hittat bra consiler och ögonskugga från Viva la Diva på Åhlens som var bra och superbilligt. Får kolla in de nångång.
Sen trillade det med ett linne, en paljett-BH och en supercool liten blå väska i bast. Perfekt för sommarbagaget!
Och kunde inte låta bli dessa snygga örhängen! Var ingen rea men jag kan leva med 29.90:- ;)





Söt nesessär formad som läppar. Bra förvaring för örhängen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0