Morgonstund har ..... i mun

Grym star på dagen! En timmas promenix med grannen. Det har regnat hela natten så marken var sur och slabbig men luften var riktigt uppfriskande! Överallt låg det äckliga sniglar och Sofie nästan trampade på en snigel som var helt VIT! Albino-snigel. ASVIDRIG! Dom gillar väl regnet...
Hemma igen väntade min älskade kissekatt MIFFO på mig helt utbredd i sängen. Jag gjorde frukost och trängde mig ner brevid honom och tittade på VAKNA MED THE VOICE. Världens bästa morgonprogram!
Saknar Josefin Crafoord. Hon är inlåst på Yasuragi Hasseludden i 4 dagar för hon medverkar i tv-programmet Bubblan. Så hon är tillbaka nästa vecka :)YES!
Frukosten var jättegod och jag håller mig länge på den!
Äggröra med tomat och skinka och en grapefrukt. (Men jag orkade bara halva) Andra halva äter jag nu på jobbet. :) Titta vilken bra grape-sked jag har!
Jag brukar dricka kaffe på morgonen. Och MYCKET kaffe desutom. Men just nu går jag på en DETOX-kur för min stackars förgiftade kropp i 7 dagar och får inte dricka koffein eller alkohol! Det sistnämda suger då det är Valborg imorgon! :(

Starten på dagen för mig och Miffo.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0