Mjukstarts-Måndag

Trött som ett svin steg jag upp i morse för att ta en promenix med min granne Sofie. 6.50 skulle vi mötas men ingen Sofie där! Jag vänta en stund men stack sen iväg själv. Det var ju bara på grund av henne jag pallrade mig upp. Kom hem och såg att hon visst skickat ett sms om hennes frånvara! haha, tur att jag inte såg det innan för då hade jag nog aldrig gått upp ;)
Skönt att komma till jobbet pigg och alert efter en morgonrunda!
Hade möte med Norrtelje tidning på förmiddagen men så mycket mer än så blev det inte idag. Solens strålar skrattade mig i ansiktet så efter lunch drog jag och Steph hem till mig och jobbade istället. Mysigt.
Snart ska jag dra ner till gymmet. Skivstång-konditions-pass väntar och det är alltif uppbokat 3 veckor i förväg så jag är så glad att jag fick en plats! Men först ladda batterierna med lite middag. Det blir min absoluta rotfrukts-favvo!

Morötter
Palsternacka
Kolrot
Gul lök
Rotselleri
blandat med olivolja, rosmarin, salt, peppar, vitlök, solrosfrön och honung. Toppa med fetaost. Så gott!
In i ugnen 20 min på 175 grader
Perfekt till lax eller bara som det är!

Ursäkta om jag inte uppdaterat så flitigt i veckan men den här månaden har varit fullt upp som ni kan se!
Maj kommer bli mycket skönare, ska firas med grillpartaj på Valborg!



Jag lovade ju att visa min fina husvagn men bilderna är på en annan dator.. :( Men lovar att ni ska få se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0