I galen utekväll kostar 2 dagar och ett dunkande huvud

Igår var jag o Lisa ute o slira runt på stan. Vi drog in till LEMON BAR på scheelegatan. (Tack till nummerupplysningstjejen som hjälpte oss att hitta dit) Där fick vi inte ens stolar att sitta på så efter ett glas vin tog vi oss til Medis. Stockholms tunnelbana är inte av den mest komplicerade typen men vi lyckades åka fel 3 gånger! haha, Från Rådhuset till Medborgarpltsen.. illa.
På slank in på MEST och mötte upp min klasskompis Elin och norrlänningarna Johan och Fritz. Barrundan måste ju fortsätta sitt race så vidare in på OJOJOJ för att sedan ta en taski (taxi) hem till Vallentuna för lite after-barty. Lisa drog klockan 6 hem idag för att trycka i sig en räkmacka. Nu ska jag åka och hämta henne igen. Det är lördagsmys med ostbågar och film på Sletna C och Sletna H.s kvällsschema....
Imorgon kommer en kille från Trosa och ska köpa min husvagn. Jag ska visa lite bilder imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0