Det ska vá husvagn!

Just det, här kommer bilderna på husvagnen! Pappa får dra det långa strået att visa upp henne för två spekulanter idag, en skulle kommit igår men icke. Stackars man..som nu inte får köpa min pärla! :) Jag köpte den helt spontant, utan att ha sett en bild ens, i Eslöf på väg hem från en roadtrip i Holland. Jag drog hem kärran, som fick namnen "schlagerfettan" och samlade ihop ett gäng polare och drog till Gotland. Den roligaste Gotlands-resan nånsin! Sen hyrde jag ut schlagerfettan en sommar och sen har hon bara stått förra sommaren. Så jag tänkte nu ska någon annan få gotta sig i hennes prima existens så hostar du upp 5500 kr så är hon din! :)
Men skynda dig! Dom ringer som idioter.. ganska jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0